Valgfag

Kan man have dét fag på skoleskemaet!? Ja, det kan man faktisk. I valgfagene får du mulighed for at sammensætte dit helt personlige drømmeskema. Skal din hverdag være proppet med sport, mere tid til din guitar eller hygge over et brætspil? Eller måske er du bare typen, der skal have en blanding af det hele. Hallo du, valget er helt og aldeles dit! Derfor kalder vi det valgfag.

På SE skal du vælge valgfag tre gang, så det er muligt at prøve en masse forskelligt, da du skal vælge mindst tre valgfag.

Hvad koster det?

Efterskole er all inclusive hjem, skole, mad og venner. Men bare rolig. Vi har gjort det økonomiske overskueligt, også selvom du ikke spiser din morgenmad med guldske til hverdag.

Vil du gå på SE?

Vi vil elske at dele hverdagen med dig! Tilmeld dig her og bliv en del af fællesskabet på Sydvestjyllands Efterskole allerede i dag.

Bliv elev