Faciliteter

På SE ved vi, at gode rammer er med til at skabe et godt hjem. Derfor har vi sørget for, at du har lækre lokaler at boltre dig i, både når du skal spise, sove, dyrke sport, fixe din scooter, performe eller hygge med vennerne.

Spisesal

Ny spisesal med panoramavinduer ud til den smukke natur som blev indviet i 2018. Hertil også nyt vagtværelse, toiletter og gæsteværelse.

Salen

Her afholdes andagter og fællestime. Alle elever har deres egen personlige plads.

Dragen

Multisal indviet i 2012. Salen bruges til undervisning, musical, koncerter, fester og div. arrangementer. Har alt i AV-udstyr, instrumenter og en stor scene.

Værksted

Indeholder udover alt i værktøj 4 lifte, grej til at smede/bygge i metal, en knallert-lift, biler at skrue i og en slyngelstue.

Fysik

Vi har gode undervisningslokaler med smartboards i alle rum og et fuldt udstyret fysiklokale.

Kunstgræs

Udendørs 11-mands og 7-mands fodboldbane samt en kunstgræsbane på 65x55 meter med lys til helårsbrug fra 2015.

Mormors Stue

Elevernes helt egen dagligstue med plads til spil, hygge og afslapning.

Beach volley

2 stk. beachvolleybaner til de varme sommerdage.

Området

Rundt om SE finder du smuk natur, bålpladser, shelter og ikke mindst Ilsted Å, som løber lige igennem vores baghave.

Værelse

Vi har både to, tre og fire-mandsværelser. Man er fire personer om at dele et badeværelse. Alle værelser er løbende blevet renoveret i 2019/20. Der er plads til 142 elever.

Multibanen

Mini-arena på 24x12 meter med kunststofgræs og lys til helårsbrug. Ved siden af banen finder du to trampoliner, og 6 hængekøjer du kan slænge dig i.

Hallen

Hal med internationale mål og mulighed for fodbold, håndbold, basket, volley, badminton, soft-tennis, spring, hockey og meget andet.

Køkken

Det helt nye køkken fra 2018 er udstyret med industriopvaskemaskine, ovne og masser af køle- og fryseplads og har både plads til personale og elever.

Udlejning

Er du forening eller klub, som ønsker at leje skolen, nogle lokaler eller baner. Smid en mail til skolen, og hør mere om pris og muligheder.