Rejser

Vi elsker verden, og verden elsker os! Gør dig klar til nye oplevelser, spændende kulturer, anderledes mad og minder for livet, når vi rejser ud! Du får hele tre rejser i bagagen: en klassetur til en destination i Danmark, en rejse med dit linjefag og selvfølgelig den årlige skitur for hele skolen.
Frem med kufferten og afsted!

Skitur

Tag med SE på den årlige skitur og få en naturoplevelse i smukke omgivelser. Vi kan rejse til alt fra Norge til Østrig, men det allervigtigste er fællesskabet på vores tur. Vi ser hinanden i helt nye sammenhænge, når vi udfordres fysisk på de stejle bakker, og dét styrker sammenholdet på skolen. Hvad enten du er nybegynder eller en haj på ski eller snowboard, vil du helt sikkert blive udfordret og komme hjem som en mere erfaren skiløber.

Linjefagsture

Fællesskabet er i fokus, når vi i foråret pakker rygsækken og rejser ud i den store verden med vennerne fra vores linjefag. Vi skal se verden fra en ny vinkel og sætte vores evner og interesse i spil. Kort sagt skal vi have "en på opleveren", så vi får fælles oplevelser at bygge videre på i linjefagstimerne, når vi vender hjem. Der vil både være tid til nørderi og inspiration, men selvfølgelig også til hygge, kultur, afslapning, nyt, spændende mad og venner!

Se her, hvor turen går hen i 2020/2021:
Ræk-ud: Nepal

De øvrige linjefagsture er endnu ikke fastlagt, men vil blive offentliggjort her, når det er på plads.

Klassetur

Ud og se med DSB - og din nye klasse! Vi tror på, at du lærer allerbedst, når du er tryg i din klasse. Derfor sender vi jer ud på tur for at få oplevelser, minder og blive rystet godt og grundigt sammen. Turen byder både på naturoplevelser, læring og masser af fællesskab!

"Fantastisk at rejse med SE"

"Jeg synes, det er helt fantastisk at rejse med SE! Om turen går til Hafjell i Norge eller Kathmandu i Nepal, så er der højt humør, gåpåmod over for udfordringer og et helt fantastisk sammenhold om troen. De oplevelser vil jeg ikke være foruden!”

Camilla - 10. kl.

Vil du have mere?